Ανταπόκριση από το Vintage Toys Festival 2024

                                                                                               Σταμάτης Μαμούτος

Παρακολουθώ το Vintage Toys Festival εδώ και χρόνια. Πρόκειται για μια εκδήλωση που, μολονότι διαθέτει γνωρίσματα της αμερικανικής pop culture τα οποία δεν μου αρέσουν, περιλαμβάνει στον πυρήνα του ένα στοιχείο πρωταρχικής σημασίας για την ανθρώπινη σκέψη και θεμελιώδους ουσίας για τον πολιτισμό. Την μνήμη. Το Vintage Toys Festival κρατά ζωντανά στοιχεία της παιδικής, της νεανικής και της λαϊκής κουλτούρας του παρελθόντος, σε μια εποχή γενικευμένου μεταμοντέρνου χάους και συλλογικής αμνησίας. Το Vintage Toys Festival συνδυάζει την ψυχαγωγία και την διασκέδαση με την εκγύμναση της μνήμης των μεσηλίκων. Το Vintage Toys Festival ανοίγει ένα μαγικό παράθυρο γνώσης των περασμένων εποχών στους νεότερους. Για όλα αυτά η αξία του Vintage Toys Festival είναι αδιαπραγμάτευτα μεγαλύτερη από άλλες εκδηλώσεις με pop culture περιεχόμενα.


Θυμάμαι τα χρόνια που η διοργάνωση του φεστιβάλ παλιών παιχνιδιών γινόταν σε μικρούς χώρους, κοντά στο Μοναστηράκι. Περιορισμένη προσέλευση, στενοί χώροι και η αίσθηση μιας μικρής κοινότητας που είχε διαμορφωθεί λόγω της ευχέρειας που παρείχαν τα διαδικτυακά social media, συνόδευαν την συγκίνηση που προκαλούσε η θέα των παλιών παιχνιδιών τα οποία πωλούνταν ή απλώς παρουσιάζονταν ως εκθέματα. Τα χρόνια πέρασαν και η διήμερη εκδήλωση που αφιερώθηκε στα παλιά παιχνίδια υπό τον τίτλο Vintage Toys Festival εγκαταστάθηκε στον χώρο όπου την έμαθαν οι περισσότεροι θεατές. Δηλαδή, στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, στο Γκάζι. Ώσπου φέτος οι διοργανωτές αποφάσισαν να κάνουν το επόμενο βήμα. Έχοντας συζητήσει με εκθέτες μου έλεγαν ότι ο χώρος στο Γκάζι είχε αποδειχτεί μικρός τα τελευταία χρόνια. Οι εκθέτες στριμώχνονταν για να χωρέσουν σε κατάμεστες από επισκέπτες αίθουσες. Όλα συνηγορούσαν ώστε να μεταφερθεί η εκδήλωση σε ακόμη μεγαλύτερο χώρο. Αυτός δεν θα μπορούσε να είναι άλλος από την δοκιμασμένη λύση του σταδίου Τάε Κβον Ντο.


Ωστόσο το συγκεκριμένο στάδιο αποτελεί μια ιδιόμορφη περίπτωση για τέτοιες εκδηλώσεις. Το είχα γνωρίσει καλά εκ των έσω τόσο ως εργαζόμενος σε Athens Con περασμένων ετών όσο και ως προσκεκλημένος, όταν μια εταιρία παραγωγής είχε ζητήσει την άδεια να δημοσιεύσει ένα άρθρο μου στο διαφημιστικό φυλλάδιο παράστασης ρωσικού μπαλέτου. Το στάδιο του Τάε Κβον Ντο είναι ένας πολύ μεγάλος χώρος που προσφέρει άνεση στους εκθέτες αλλά απαιτεί πολλές χιλιάδες επισκεπτών για να γεμίσει. Επίσης, βρίσκεται σε σημείο χωρίς εύκολη πρόσβαση. Τα μέσα συγκοινωνίας βρίσκονται μακριά, με εξαίρεση το τραμ (και αυτό όχι από την γραμμή Σύνταγμα-Γλυφάδα, η οποία έχει περισσότερους επιβάτες αλλά από την μικρότερης κίνησης επιβατών γραμμή του Φαλήρου). Τέλος το στάδιο του Τάε Κβον Ντο απαιτεί μεγάλο χρηματικό ποσό ενοικίασης. Πράγμα που σημαίνει ότι το εισιτήριο της εκδήλωσης γίνεται αναγκαστικά ακριβότερο.


Υποθέτω ότι για να αντισταθμίσουν τα παραπάνω οι διοργανωτές επέλεξαν να ενισχύσουν την εκδήλωση με τις ζωντανές εμφανίσεις του Πασχάλη το Σάββατο και του Κώστα Τουρνά την Κυριακή. Ήταν δυο πολύ καλές επιλογές, συναφείς με το όλο πνεύμα του φεστιβάλ. Αλλά και αυτές οι επιλογές, μάλλον, επηρέασαν την τελική τιμή του εισιτηρίου προς τα πάνω. Έτσι, το κόστος της εισόδου διαμορφώθηκε στα δώδεκα ευρώ για όποιον ήθελε να επισκεφθεί την εκδήλωση την μια μέρα και στα είκοσι ευρώ για όσους ήθελαν να επισκεφθούν τους χώρους του φεστιβάλ το διήμερο. Υπήρχε και η δυνατότητα προμήθειας εισιτηρίου μιας ημέρας με κόστος δέκα ευρώ αν η αγορά γινόταν ηλεκτρονικά κατά τις προηγούμενες μέρες.


Η γνώμη μου είναι ότι για μια τέτοια διοργάνωση, σε έναν χώρο όπως αυτόν του σταδίου Τάε Κβον Ντο, το εισιτήριο ήταν σε αρκετά καλή τιμή. Ιδίως αν συνυπολογίσουμε ότι για τα παιδιά υπήρχε είσοδος δωρεάν, καθώς και ότι στο τεράστιο parking του περιβάλλοντος χώρου επιτρεπόταν η δωρεάν στάθμευση αυτοκινήτων και μηχανών, τα οποία μάλιστα βρίσκονταν υπό την ασφάλεια ανθρώπων που εργάζονταν εκεί και κατεύθυναν τους οδηγούς. Παρ’ όλα αυτά, από συζητήσεις που είχα με άλλους επισκέπτες, διαπίστωσα ότι ο διπλασιασμός της τιμής του εισιτηρίου έγινε αισθητός ως σημαντική επιβάρυνση σε αρκετούς εξ αυτών.


Επαναλαμβάνω ότι θεωρώ την τιμή του εισιτηρίου πολύ καλή σε σχέση με το περιεχόμενο της εκδήλωσης στο οποίο παρείχε πρόσβαση. Από την άλλη, όμως, υπήρχαν αρκετοί επισκέπτες που θεώρησαν ότι και η παραμικρή αύξηση στην τιμή του εισιτηρίου γίνεται επώδυνη για την τσέπη του μέσου Έλληνα σε περιόδους γενικευμένης ακρίβειας όπως αυτή που διανύουμε. Ιδίως εφόσον οι επισκέπτες θα χρειαζόταν να δαπανήσουν επιπλέον χρήματα για να αγοράσουν κάτι από τους πάγκους και τα περίπτερα των πωλητών. 


Αν συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι είχαν προηγηθεί κατά τις προηγούμενες ημέρες άλλα φεστιβάλ που ενδεχομένως απευθύνονταν σε ομάδες επισκεπτών με κάπως παρόμοια ενδιαφέροντα, ότι ο καιρός ήταν βροχερός το Σάββατο και ότι ήταν προγραμματισμένο το ποδοσφαιρικό ντέρμπι Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού την Κυριακή, γινόταν από την στιγμή που εισήλθα στον χώρο της εκδήλωσης αντιληπτό ότι η επιτυχία της θα ήταν ένα μεγάλο στοίχημα για τους διοργανωτές.


Επισκέφθηκα το Vintage Toys Festival το απόγευμα του Σαββάτου. Η ψιλή βροχή που έπεφτε ήταν σαφώς αρνητικός παράγοντας για την προσέλευση. Η  κίνηση ήταν μέτρια. Υπήρχαν γύρω στους τετρακόσιους επισκέπτες. Ωστόσο η μαγεία της εκδήλωσης ήταν εκεί. 


Πολύχρωμοι πάγκοι γεμάτοι συγκινήσεις. Παιχνίδια περασμένων δεκαετιών, παλιά βιβλία και περιοδικά, φλίπερ και καμπίνες arcade ηλεκτρονικών παιχνιδιών της δεκαετίας του ‘80, ξύλινα ποδοσφαιράκια και μπιλιάρδα στα οποία μπορούσαν οι επισκέπτες να παίξουν δωρεάν, το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο Ντέιβιντ Χάσελχοφ όταν πρωταγωνιστούσε στον Ιππότη της Ασφάλτου, τσόχες και ομάδες Subbuteo, κονσόλες ηλεκτρονικών παιχνιδιών και υπολογιστές της δεκαετίας του ’80, φτηνά παιχνίδια που κάποτε πωλούνταν σε διαφανείς σακούλες στα περίπτερα και ακριβά επιτραπέζια που πριν σαράντα χρόνια πωλούνταν στα τότε μεγάλα καταστήματα. Ένας παράδεισος αναμνήσεων. Μια ιεροτελεστία προς τιμήν της αιώνιας παιδικότητας.  


Στην είσοδο κιόλας συνάντησα τον κληρονόμο των εκδόσεων που κυκλοφόρησαν ιστορικά περιοδικά όπως ο Μικρός Ήρωας και ο Μπλεκ, Λεωκράτη Ανεμοδούρα. Αφού ανταλλάξαμε χαιρετισμούς και ευχές, προχώρησα στα ενδότερα. Κατευθύνθηκα στο περίπτερο του συλλόγου φίλων του παιχνιδιού «Κάστρα και Πολιορκητές». Όπως ήταν αναμενόμενο οι μικροί επισκέπτες είχαν γεμίσει το συγκεκριμένο περίπτερο και επιδίδονταν σε εντατική ανταλλαγή ομοβροντιών με τους καταπέλτες και τις βαλλίστρες του καλύτερου επιτραπέζιου παιχνιδιού που έχει υπάρξει ποτέ. 


Μερικοί εγκάρδιοι εναγκαλισμοί με τον Βαγγέλη, τον Λάζαρο και τους υπόλοιπους φίλους του συλλόγου, μια σύντομη υπενθύμιση εκ μέρους μου ότι χωρίς τα συγκεκριμένα παιδιά δεν γίνεται το Μεσαιωνικό Φεστιβάλ Ανδραβίδας και μια ματιά στο ρολόι. Πλησίαζε η ώρα της εμφάνισης του Πασχάλη. Συνεπώς έπρεπε να κινηθώ γρήγορα για να προλάβω να δω όλα τα περίπτερα της έκθεσης πριν αρχίσει η συναυλία.


Οι περισσότεροι επισκέπτες, όπως αναμενόταν, ήταν από σαράντα ετών και πάνω. Υπήρχαν οικογένειες με μικρά παιδιά. Υπήρχαν, ευτυχώς, και λίγα νέα παιδιά, συνήθως rockers ή metalheads (κι αυτό αναμενόμενο), ηλικιών από είκοσι μέχρι τριάντα ετών. Οι έφηβοι ήταν ακόμη πιο λίγοι, με τους περισσότερους από αυτούς να αποτελούν cosplayers του φεστιβάλ. 


Όσο και ακούγεται παράξενο, κάποιοι πουρόκερς με μπλούζες Whitesnake και άλλων hard rock σχημάτων, είχαν έρθει για να δουν την έκθεση αλλά κυρίως για να ακούσουν τον Πασχάλη. Καθώς πλησίαζε η ώρα της εμφάνισης του «αιώνιου έφηβου»  ο χώρος μπροστά στην σκηνή άρχισε να συγκεντρώνει θεατές, κάποιοι εκ των οποίων διέθεταν εμφανή στοιχεία rock κουλτούρας στην εξωτερική τους εμφάνιση.


Η ώρα ήταν 18:30 όταν οι διοργανωτές ενημέρωσαν τους θεατές ότι σε λίγο θα εμφανιζόταν ο Πασχάλης. Πράγμα που, όντως, έγινε λίγο αργότερα. Ο «αιώνιος έφηβος» και η μπάντα του (με τον πολύ καλό κιθαρίστα και τον εξίσου δυνατό πληκτρά) εμφανίστηκαν, έπαιξαν ένα τραγούδι και κατέβηκαν από την σκηνή. «Θα επιστρέψουμε σε λίγο και φροντίστε να υπάρχει κάπως περισσότερος κόσμος», είπε ο Πασχάλης. 


Δεν κατάλαβα αν αυτό συνέβη ως προθέρμανση και ως επικοινωνιακό τρικ ώστε να προετοιμαστούν οι θεατές για την εμφάνισή του. Η ώρα της ζωντανής του εμφάνισης που είχε ανακοινωθεί στην αφίσα της εκδήλωσης ήταν 19:00 Πάντως, σε ό,τι είχε να κάνει με τους θεατές, δεν γινόταν να ικανοποιηθεί το αίτημά του. Γύρω στα τετρακόσια άτομα βρίσκονταν εκείνη την ώρα στον χώρο της εκδήλωσης και τα τριακόσια με τριακόσια πενήντα ήταν μπροστά στην σκηνή για να παρακολουθήσουν την συναυλία.

 

Στέκομαι σε αυτό το σημείο γιατί κι εγώ, ως διοργανωτής φεστιβάλ, βρίσκομαι κάποιες φορές μπροστά σε αιτήματα και απορίες που έχουν να κάνουν με τους θεατές. Και εκμεταλλεύομαι την ευκαιρία προκειμένου να υπενθυμίσω την θέση μου. Εφόσον ένας μουσικός, ηθοποιός ή οποιοδήποτε άλλος έχει πληρωθεί από τους διοργανωτές το ποσό που έχουν συμφωνήσει και εφόσον οι διοργανωτές έχουν ικανοποιήσει όλα τα υπόλοιπα αιτήματα που τους έχουν τεθεί πριν την έναρξη κάθε εκδήλωσης, ο ηθοποιός, μουσικός ή οποιοσδήποτε άλλος είναι υποχρεωμένος να παρουσιάσει ζωντανά αυτό που έχει συμφωνήσει σε όποιο κοινό υπάρχει μπροστά στην σκηνή. 


Τι έπρεπε να κάνει, δηλαδή, ο διοργανωτής αν δεν γέμισε ή αν είχε αδειάσει νωρίτερα ο τεράστιος χώρος μιας εκδήλωσης; Να μπουκάρει σε σπίτια και να φέρει επιπλέον κόσμο με το ζόρι ή να κλείσει τις θύρες εξόδου σε επισκέπτες που ήταν στον χώρο του φεστιβάλ από νωρίς το μεσημέρι και ήθελαν να αποχωρήσουν πριν αρχίσει η συναυλία; Κλείνω το συγκεκριμένο θέμα και επανέρχομαι στην ανταπόκριση.   


Τελικά η συναυλία ξεκίνησε 19:20. Αρχικά εμφανίστηκαν οι μουσικοί του Πασχάλη και έπαιξαν δυο τρία hard rock τραγούδια με τον κιθαρίστα να κάνει τα φωνητικά. Το ξεκίνημα έγινε με το Sharp Dressed Man των ΖΖ Top και ήταν ομολογουμένως πολύ καλό. Ακολούθησαν ένα δύο τραγούδια ακόμη του ίδιου στυλ που δυστυχώς δεν θυμάμαι γιατί εκείνη την ώρα συνάντησα ανάμεσα στους θεατές τον τραγουδιστή του ελληνικού rock συγκροτήματος Δημήτρη «Χιονάτο» Πετροβίτση. 



Ο Δημήτρης είχε περίπτερο πώλησης παλιών επιτραπέζιων και rock gadgets στο φεστιβάλ από το οποίο αγόρασα τελικά το πολύ ωραίο επιτραπέζιο της δεκαετίας του ’80 που φέρει τον τίτλο Το Μπλε Φυλακτό. Συζήτησα για λίγο με τον Δημήτρη και αμέσως μετά εμφανίστηκε στην σκηνή ο Πασχάλης. Ο κόσμος που τον υποδέχτηκε ήταν -όπως αναμενόταν- αυτός που τον είχε υποδεχτεί και πριν από σαράντα-πενήντα λεπτά. Τριακόσια με τριακόσια πενήντα άτομα.


Ο «αιώνιος έφηβος», όπως γνωρίζουν όσοι τον έχουν δει σε ζωντανές εμφανίσεις, είναι σαρωτικός στην σκηνή. Μετά τα πρώτα δυο-τρία τραγούδια, όταν η φωνή του περνά το στάδιο της απαραίτητης προθέρμανσης, ακούγεται ακόμη καλύτερα και από τις ηχογραφήσεις. Μέσα σε λίγα λεπτά το φεστιβάλ είχε μετατραπεί σε κάτι που θύμιζε το παλιό On the Rocks. Η μπάντα έπαιζε τα τραγούδια σε ένα rock n roll/AOR ύφος, κυρίως λόγω του κιθαρίστα, γεγονός που τα έκανε να ακούγονται ωραία ακόμη και στα αυτιά των rockers και των metalheads.


Ανάμεσα στους θεατές το πάρτι είχε ξεκινήσει. Μολονότι υπήρχαν και φάτσες που έδειχναν εκτός τόπου και χρόνου, κουβαλώντας το ύφος της σπαστικής μας εποχής (με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον ηχολήπτη), ευτυχώς οι θεατές έδειξαν να ευχαριστιούνται αυτό που συνέβαινε με έναν τρόπο που παρέπεμπε σε κάτι από τα περασμένα. Μεγάλης και μικρότερης ηλικίας θεατές, nerds και παλιοί rockers, κομικάδες και metalheads, γουστάραμε  και απολαμβάναμε αυτό που ακούγαμε. Το vintage στοιχείο του φεστιβάλ αναδείχθηκε επιτυχώς και σε αυτό το σημείο, μολονότι δεν ξέρω αν ένιωθαν την ίδια ευφορία και οι πωλητές οι οποίοι στερήθηκαν πελάτες όσο ο Πασχάλης τραγουδούσε.


Το set list περιελάμβανε τις μεγάλες επιτυχίες των Olympians και του Πασχάλη μέχρι την δεκαετία του ’70, λίγες επιτυχίες της δεκαετίας του ’80 και πολλές επιτυχίες άλλων τραγουδιστών, όπως ο Τζορντανέλλι, ο Τουρνάς, η Ελπίδα, ο Ρακιντζής κλπ. Η συναυλία διήρκεσε μια ώρα και λίγα λεπτά. Απ’ ότι θυμάμαι, σε παλαιότερες συναυλίες του, έπαιζε στο encore τα «Μη με μαρτυρήσεις», «Στο μπαράκι», «Καταπληκτικοί», «Τζοάνα» κλπ. Δυστυχώς, ο «αιώνιος έφηβος» δεν επέστρεψε για encore μολονότι το ζήτησαν αρκετοί θεατές. Ολοκλήρωσε τελικά μια γεμάτη ενέργεια και κέφι, μα και ταυτόχρονα σύντομη και διεκπεραιωτική, εμφάνιση στην οποία προτίμησε να τραγουδήσει, ανάμεσα στα δικά του, περίπου δέκα κομμάτια άλλων τραγουδιστών (μερικά εκ των οποίων του Κώστα Τουρνά, που θα εμφανιζόταν, ούτως ή άλλως, την επόμενη μέρα) και να αφήσει εκτός set list αρκετές από τις δικές του επιτυχίες. Όπως το βλέπει κανείς το θέμα…  


Μετά το τέλος της συναυλίας οι περισσότεροι επισκέπτες άρχισαν να αποχωρούν και ο εκθεσιακός χώρος άδειασε σύντομα. Πριν φύγω κι εγώ είχα μια σύντομη συζήτηση αποτίμησης της ημέρας με μερικούς εκθέτες. Όλοι περίμεναν το πρωί της Κυριακής ως την αναμενόμενη αποκορύφωση της προσέλευσης θεατών και, παράλληλα, ανησυχούσαν για το τι θα συνέβαινε το απόγευμα της ίδιας μέρας όταν θα εμφανιζόταν ο Κώστας Τουρνάς (πράγμα που σήμαινε ότι οι περισσότεροι επισκέπτες θα συγκεντρώνονταν ξανά μπροστά στο stage και θα απομακρύνονταν από τους χώρους της έκθεσης) και αργότερα θα ξεκινούσε το ποδοσφαιρικό ντέρμπι Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός. 


Ήθελα να επισκεφθώ το φεστιβάλ και την Κυριακή. Όχι τόσο για να δω ξανά την έκθεση, εφόσον μια μέρα είναι αρκετή σε αυτό τον τεράστιο χώρο προκειμένου να γίνει μια σωστή και εξαντλητική έρευνα στα περίπτερα, όσο για να παίξω φλίπερ, ηλεκτρονικά παιχνίδια και, κυρίως, να δω τον Κώστα Τουρνά. Ωστόσο δεν βρήκα πρόθυμους συμπαραστάτες. Οι υπόλοιποι της ομάδας θέλησαν να δούμε το ντέρμπι. Ήμουν και αρκετά κουρασμένος για να αντέξω δεύτερη πολύωρη ορθοστασία. Συνεπώς δεν έχω εικόνα του τι συνέβη την Κυριακή.


Βάσει των όσων είδα το Σάββατο μπορώ να συμπεράνω ότι το Vintage Toys Festival 2024 ήταν μια ακόμη πολύ ωραία εκδήλωση, με άρτια διοργάνωση και έντονη ατμοσφαιρικότητα. Ωστόσο οι συγκυρίες των ημερών (βροχή το Σάββατο, ντέρμπι την Κυριακή, αναγκαστική αύξηση κόστους των εισιτηρίων κ.α.) και η δύσκολη πρόσβαση στο στάδιο του Τάε Κβον Ντο έθεσαν ένα στοίχημα στους διοργανωτές. Θέλω να πιστεύω ότι το κέρδισαν. Το φεστιβάλ που διοργανώνουν αξίζει την υποστήριξή μας.


ΥΓ 1. Το ότι βρήκα σε βιντεοκασέτα την ταινία που σηματοδότησε την πτώση της δισκογραφικής καριέρας των Fastway ήταν αναμφίβολα το πλέον απροσδόκητο εύρημα ανάμεσα στους πάγκους... 


ΥΓ 2. ...αλλά και οι υπόλοιπες βιντεοκασέτες δεν έφεραν μικρότερο συναισθηματικό φορτίο.



ΥΓ 3. Το ίδιο, ασφαλώς, και τα comics. 

54 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

κοπριτης εδω...φυσικα, σε τετοιες κομμουνιστικες συναξεις που συχναζει ο Μαμουτος, σιγα μην βρισκατε το επιτραπεζιο που παιζαμε μικροι οσοι ημασταν γεννημενοι να γινουμε εθνοκαπιταλιστες και Κου Κλουξ Κλαν:

https://boardgamegeek.com/image/981522/eureka

https://boardgamegeek.com/image/981523/eureka

Υ.Γ. εγραψε παλι ο Λεμουριος με τον σχολιασμο του Μαμουτε;;; ξεκινα τωρα την μπολσεβικικη κλαψα για τις αποικιοκρατιες των ''κακων'' λευκων για αυτα που εκαναν στους ''καλους'' ινδιανους εκει περα κ.λ.π., για να γελασουμε...

-Λεμουριος τρολιστας

Ανώνυμος είπε...

Μέσα στην κόπα, κόπα καμπάνα
ο Τέλης και η Αμερικάνα.
Μεσ την κόπα, κόπα καμπάνα
έρωτας, κέφι, ρυθμός, μουσική
κάτω απ' τα φώτα
μέσα στην κόπα, κόπα καμπάνα.

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Καλώς τον!! Ήταν αναμενόμενο ότι θα έδινες ρέστα στον σχολιασμό αυτής της ανάρτησης.

Πασχάλη⚡︎⚡︎ είπε...

Πίσω απ' τους θάμνους παρέα (παρέα)
Κρυφό φιλί και ματιά, μα τι ντροπή!
Μα όταν τον είδαν μαζί μ' ένα παιδί
Αστυνόμος πετάχτηκε ξάφνου εκεί, φωνή δυνατή!

Μα λέει...

"Αμερικάνα έχω, φίλε, τι λες;"
"Ετεροφυλόφιλος, πάντα, no stress!"
"Με μια κοπέλα, αμερικάνα κι αυτή,"
"Μα πίσω απ' το θάμνο κάτι άλλο συμβαίνει!"

Στην Ομόνοια, ο αστυνόμος μπήκε δυνατά
Πίσω από το θάμνο, δεν είχε γιατρειά
Ο φίλος του έκανε να φύγει γρήγορα μακριά
Κι αυτός φωνάζει πως ήταν απλά
Με μια αμερικάνα, γλυκιά, μακριά...

Χορωδία
"Στην Ομόνοια, τι συμβαίνει!"
"Στην Ομόνοια, δεν το λένε!"
"Ο θάμνος είναι μυστικός, αλλά ο αστυνόμος... αυστηρός!"

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω πως είναι προβληματικό το γεγονός ότι προκρίνουμε την (παλιά) ποπ κουλτούρα, εν σχέσει με την σημερινή βαλκανοκαγκουρίλα της τραπ. Ο Πασχάλης και ο Τουρνάς ήταν οι νεωτερικοί της εποχής τους. Επίσης το ότι προτιμήσατε να δείτε το ''ντέρμπι'', αποτελεί κι αυτό σημάδι εσωτερικής παρακμής. Δεν θέλω να το παίξω ούτε σοβαρός ακροατής της μουσικής, ούτε ελιτιστής. Απλά με προβληματίζουν οι πολιτισμικές αναφορές σας, σε μοντερνισμούς περασμένων δεκαετιών, επειδή φαίνονται ή ακούγονται πιο ΄΄κλασσικοί΄΄ από το σημερινό αισθητικό αίσχος.

Μουσουργός είπε...

Σε φράντζα κόβεις τα μαλλιά
τα βάφεις με μαύρη μπογιά
τοξεύεις βέλη Ζενικά
στο στήθος φυλαχτά.

Σε λένε
ιππέα και bi.
Μα
στην καρδιά σου
ο φασίστας
δεν χωράει.

Στο χρυσαφί σου μενταγιόν
τον αγκυλωτό έχεις σταυρό
μα δεν μιλάς ποτέ για έθνος
και σοσιαλισμό.

Σε λένε
το κορίτσι του Μάη.
Μα
στην καρδιά σου
ο Χατζή Go-Go
δεν χωράει.

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Αυτή που αποκαλείς παλιά "ποπ" κουλτούρα ήταν σε αρκετά της σημεία αληθινά λαϊκή και ρομαντική. Αν δεν αντιλαμβάνεσαι τον Ρομαντισμό παλιών comics ή επιτραπέζιων παιχνιδιών, τότε το πρόβλημα είναι δικό σου και όχι της "παλιάς κουλτούρας". Τα περισσότερα τεύχη του Μπλεκ της περιόδου EsseGesse είναι γεμάτα αναφορές πολιτικής μη ορθότητας, πέρα από την ρομαντική θεματική της αισθητικής. Παιχνίδια όπως το "Κάστρα και Πολιορκητές" ήταν αισθητικοί πόλοι Ρομαντισμού (δεν προχωράμε στην ερμηνεία του Μπωντλαίρ γιατί θα ακολουθήσει κάτι αναλυτικό επ αυτού). Αν κάποια τέτοια γνωρίσματα επιβιώνουν και σήμερα σε παιχνίδια ή βιβλία πρέπει να τα αναδείξουμε. Το παλιό ποδόσφαιρο επίσης ήταν κάτι σαν λαϊκό προσκύνημα. Δεν έχει τύχει να ακούσεις ιστορίες από παππούδες για παλιά τοπικά ντέρμπι της επαρχίας;

Υπενθυμίζουμε επίσης ότι άλλο ο παροδοσιοκράτης και άλλο ο παραδοσιακός. Να γίνουμε εξολοκλήρου παραδοσιακοί εντός της μεταμοντέρνας νεωτερικότητας το θεωρείς εφικτό; Να φοράμε δηλαδή χλαμύδες ή πανοπλίες; Να ιππεύουμε άλογα; Τι προτιμάς;

Γιατί αν μας πεις ότι πρέπει να ακούμε μόνο δημοτική ή κλασική μουσική, προκειμένου να είμαστε εξολοκλήρου παραδοσιακοί θα πρέπει και να ντυνόμαστε με προνεωτερικές αμφιέσεις.

Ας σοβαρευτούμε, λοιπόν, και ας μάθουμε κάποτε την ιστορία των ιδεών. Ο Ρομαντισμός του 18ου και 19ου αιώνα ήταν μια απόπειρα να γίνουν πρακτικά εφαρμόσιμες ιδέες και αξίες της παράδοσης σε συνθήκες νεωτερικότητας. Εφόσον είχε πραγματοποιηθεί η εκβιομηχάνιση, η ιστορία είχε περάσει στην νεωτερική της περίοδο. Το θέμα ήταν πώς θα γινόταν η διαχείρισή της. Με τρόπους που θα διατηρούσαν το παραδοσιακό πνεύμα ακέραιο στην νέα εποχή ή με όρους φιλελεύθερου μοντερνισμού. Σε αυτό απάντησε ο Ρομαντισμός και η παραδοσιοκρατία του. Δεν υποστήριξε κανείς την ολική επιστροφή σε μια προνεωτερική συνθήκη. Αυτό ήταν ο πολιτικός Ρομαντισμός (με εξαίρεση τους Λουδδίτες που ήταν κάτι παράλληλο με τον Ρομαντισμό) από τις απαρχές του μέχρι την συντηρητική επανάσταση και, ασφαλώς, μεταπολεμικά. Διάβασε λίγο Κονδύλη, το περιγράφει καλά αυτό το σημείο.

Ανώνυμος είπε...

Με το ίδιο σκεπτικό Σταμάτη και το Hollywood, μέχρι και την δεκαετία του 80, ήταν ομοφοβικό και κρατούσε αρκετές ''παραδόσεις''. Να το εντάξουμε κι αυτό στα πολιτισμικά μετερίζια της παραδοσιοκρατίας. Ξέρεις, μπορούμε να βρούμε ένα σωρό παραδείγματα (υπο)κουλτούρας, τα οποία ήταν οι προάγγελοι της σημερινής ερεβώδους κατάστασης, αλλά προκειμένου να ικανοποιήσουμε τις προσωπικές μας αστικές αισθητικές και επιλογές, τα βαφτίζουμε όπως μας βολεύει. Αυτό είναι κομβικό πρόβλημα, στην φύση του αγώνα μας, ως εθνικιστές.

Σταμάτης είπε...

Δεν φαντάζομαι να σε ενοχλούσε το ότι ήταν ομοφοβικό; Σε ενοχλούσε μήπως, "ανώνυμε";

Ασφαλώς και εντάσσουμε στα σημεία αναφοράς μας οτιδήποτε διαθέτει ρομαντικά και οικεία με την ιδεολογία και την κοσμοθέασή μας γνωρίσματα. Ακόμη και αν δημιουργείται σήμερα. Δεν έχουμε κάποιο ψυχικό νόσημα για να τα βάζουμε εμμονικά με το παρόν ως χρόνο. Τα βάζουμε με το περιεχόμενο της επικρατούσας διανοητικής και πολιτικής πραγματικότητας του παρόντος. Αν στο λεγόμενο καλλιτεχνικό/λογοτεχνικό underground ή σε οποιεσδήποτε άλλες διανοητικές/καλλιτεχνικές κοινότητες ή και στην πολιτική ακόμη παρουσιαστεί κάτι που σχετίζεται με τις ιδέες μας, θες να το απορρίψουμε επειδή δημιουργήθηκε ή διαμορφώθηκε στην μεταμοντέρνα εποχή μας; Υπό αυτή την έννοια δεν έχει νόημα ο δικός μας αγώνας εφόσον ζούμε στην μεταμοντέρνα νεωτερικότητα. Θα πρέπει και εμείς οι ίδιοι να απορριφθούμε ως περιεχόμενα της μεταμοντέρνας νεωτερικής κοινωνίας. Ακόμη περισσότερο ο εθνικισμός, ο ε/ς, ο ίδιος ο Ρομαντισμός, θα έπρεπε να μην είχαν αποκτήσει την σημασία που απέκτησαν ως "κόντρα στον κόσμο της φιλελεύθερης νεωτερικότητας" ιδέες και κινήματα γιατί γεννήθηκαν κατά την νεωτερική εποχή.

Τα παραδείγματα της υποκουλτούρας που αποτέλεσαν προάγγελους της σημερινή ερεβώδους πραγματικότητας ασφαλώς θα τα κατατάξουμε εκεί που τους πρέπει. Έτσι ακριβώς όπως τα περιγράφεις. Πόσο αφελής μπορεί να είσαι για να πιστεύεις ότι μια ιστορική περίοδος (πχ νεωτερικότητα) ή ορισμένα καλλιτεχνικά είδη είναι μονοδιάστατα και εξολοκλήρου συνδεδεμένα με ένα μόνο ιδεολογικό ρεύμα, πολιτικό κίνημα ή αισθητικό στυλ;

Για παράδειγμα, το comic είναι μια καλλιτεχνική και λογοτεχνική έκφραση που οι απαρχές της , ως καλλιτεχνικής και λογοτεχνικής φόρμας, ανάγονται (με λίγο τράβηγμα) στον ύστερο Ρομαντισμό (κάποιοι μπορεί να το πάνε ακόμη πιο πίσω ενώ άλλοι να το φέρουν πιο μπροστά στα τέλη του 19ου αιώνα). Όπως και να έχει, το comic είναι στοιχείο της λαϊκής κουλτούρας (υποκουλτούρα είναι λάθος όρος, αφορά το περιεχόμενο των διάφορων καλλιτεχνικών ρευμάτων όχι το είδος/την φόρμα τους-μάθε τα βασικά έστω και στα εβδομήντα τρία σου , "θιασώτη της αισθητικής"). Το comic ως φόρμα μπορεί να περιλαμβάνει έργα ή ρεύματα με παραδοσιοκρατικό, εθνικιστικό, φασιστικό, ρομαντικό, συντηρητικό κλπ αισθητικό ή ιδεολογικό περιεχόμενο. Μπορεί να περιλαμβάνει έργα με παραδοσιοκρατικό, εθνικιστικό, φασιστικό, ρομαντικό, συντηρητικό κλπ περιεχόμενο αλλά με ασυνήθιστη αισθητική. Μπορεί να περιλαμβάνει έργα με φιλελεύθερο, αντιφασιστικό, αναρχικό, σοσιαλιστικό, φιλειρηνιστικό κλπ ιδεολογικό περιεχόμενο αλλά με ρομαντική αισθητική. Μπορεί τέλος να περιλαμβάνει έργα με φιλελεύθερο, αντιφασιστικό, αναρχικό, σοσιαλιστικό, φιλειρηνιστικό κλπ αισθητικό και ιδεολογικό περιεχόμενο.

Τι σημαίνει αυτό; Ότι θα αγνοήσουμε συνολικά την φόρμα, το είδος του comic ως έκφραση, επειδή ορισμένοι δημιουργοί είναι αντιφασίστες, φιλελεύθεροι, κομμουνιστές και αντιεθνικιστές; Πόσο στρεβλό είναι το σκεπτικό σας ρε παιδιά; Πόση ψυχική ανισορροπία κουβαλάει το κουφάρι σας;

Το ίδιο ισχύει και με τα υπόλοιπα είδη της κουλτούρας, λαϊκής ή υψηλής. Οτιδήποτε έχει δικά μας γνωρίσματα ασφαλώς και το προκρίνουμε. Πρωτίστως το απολαμβάνουμε. Το κάνουμε δικό μας. Γεμίζει την ψυχή και τον νου μας.

Είναι κάτι νέο αυτό που γράφω; Είναι κάτι πρωτάκουστο; Δεν είναι ευτυχώς. Το πρωτάκουστο είναι ότι προσπαθείτε κάποια ανυπόληπτα πλάσματα να βρείτε μανιωδώς μια αντίφαση σε αυτά που κάνει και σε αυτά που προτείνει η λέσχη. Για να πάρουν λίγη χαρά υπανθρώπινες υπάρξεις. Δεν θα τα καταφέρετε παιδιά. Εδώ θα έρθετε σε επαφή με την αυθεντική μορφή των αξιών και των ιδεών που κάποτε τολμήσατε να φέρετε στα μέτρα σας. Δυστυχώς για εσάς, αυτά τελείωσαν οριστικά.

Δες στα παραπάνω σχόλια τι καλαμπούρι πέφτει. Είναι θεατρική επιθεώρηση βασισμένη στα έργα και τις ημέρες, στις "θεωρητικές" αναλύσεις των "εθνικιστών της γενιάς του Πολυτεχνείου".

Ανώνυμος είπε...

Σε ξέρει από τα παιδιά του χρόνια, Τζένγκις Χαν.
Εσύ που τον εκπαίδευες στα χιόνια, Τζένγκις Χαν.

Αυτός νομίζει ότι είναι νεοναζιστής
Εβραίων και Αμερικάνων, πιστός τιμητής
και του ιντιμίντια κριτήηηηςς

Τζε Τζε Τζένκις Χαν
σαν την δική σου ζωή θα 'θελε να ζήσει.
Τζε Τζε Τζένκις Χαν
απ' το κρασί που χεις πιει
δώσ' του να μεθύσει.

Όπου να περνάει ουο ο ο
ίππους καβαλάει αα χα χα
Σώσε την Ελλάδα Ερντογάν.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλή ανταπόκριση Στάμο. Αγνόησε την τρολόγρια. Βλέπει τις αφιερώσεις των παιδιών και ψάχνει εγκεφαλικούς τρόπους τρολαρίσματος.

Ανώνυμος είπε...

Γεμίζει ενθουσιασμό τις καρδιές των νεοσταλινικών γεροντοκορών που λιγουρεύονται αμερικανιές των φίφτις το εμβατήριο Τζένκις Χαν που άδει ο βαψομαλλιάς "έφηβος". Μόνο ο Κηλαηδόνης έλειπε από το πάρτυ.....

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Aνώνυμε, αν τον αγνοήσει ο Σταμάτης θα αυτοκτονήσει. Μην το έχουμε και κρίμα στο λαιμό μας. Μια καλή πράξη δεν βλάπτει.

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχουν και χειρότεροι από τον Τέλη.
https://www.youtube.com/watch?v=5kG49I8pz64

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Τι να κάνουμε Τέλη μας; Από κουνιστοί στο θάμνο του Πεδίου, καλύτερα γεροντοκόροι. Πάντως, θα εκτεθείς και πάλι με αυτούς τους χαρακτηρισμούς. Δεν θέλουμε να σε στενοχωρήσουμε. Για αυτό δεν ανεβάζουμε φωτογραφίες από τις ιδιωτικές μας στιγμές. Για να μην βάλεις τα κλάματα και χάσεις τις τελευταίες ελπίδες σου.

Για το βάψιμο των μαλλιών του "έφηβου" σίγουρα σε εμπιστευόμαστε. Μιλάει η πείρα.

Και που σαι, μην αρχίζεις τα περί κομμουνιστών σε συναυλία του Πασχάλη. Το ίδιο κόμμα ψηφίζετε.

Ανώνυμος είπε...

Μα πόσο Μαμούτος είσαι; Φυσικά και δεν αποκλείω εξ ολοκλήρου πολιτιστικές εποχές, διότι πολύ απλά θα ακύρωνα και την ύπαρξη μου. Με τις αισθητικές προτάσεις σου έχω αρνητισμό, όπως είναι η ποπ κουλτούρα, το χέβι μέταλ κι άλλα πολλά, που βαριέμαι να περιγράφω.

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή ρε Σταμ, υπάρχει καλό και κακό hip hop ή καλό και κακό punk σύμφωνα με τα γραφόμενα σου. Δεν συμφωνώ φίλε μου.

Ανώνυμος είπε...

Μωρή γριά στην εποχή σου τα λέγατε όλα μίκυ μάου. Έχει ξεπεραστεί αυτό. Τα κόμικς μπορούν να αποτελέσουν υψηλή μορφή τέχνης. Ειδικά τα graphic novels. Αλλά αυτή ήταν η γενιά σου. Στο φως της ημέρας τυπική και ανέραστη και με το που έπεφτε το σκοτάδι περιμένατε να βγάλετε τον πραγματικό σας εαυτό. Ακόμη οι πολιτικοί του κόμματος που ψηφίζεις αυτό κάνουν. Για να είσαι αυθεντικός θέλει παντελόνια. Για να μην γράψω @ρχίδια και ξερογλείφεσαι.

Σταμάτης είπε...

Υπάρχει καλή και καλή μουσική, όπως υπάρχουν ωραία και λιγότερο ωραία comics. Η φόρμα (μουσική) αντιστοιχεί με την φόρμα (comics) στις συγκρίσεις, όχι η φόρμα με τα ρεύματα ή τις εκδοχές της φόρμας (punk, hip hop). Πρώτο έτος στην καλών τεχνών τα διδάσκονται αυτά.

Το hip hop δεν γίνεται να είναι ωραίο στα αυτιά μας. Το απορρίπτουμε ως ρεύμα συνολικά. Αν όμως μας αναγκάσουν να κάνουμε συγκρίσεις, ανάμεσα στα τραγούδια του σίγουρα κάποια θα είναι καλύτερα από τα άλλα. Όμως εμείς, για τους ευνόητους λόγους, το απορρίπτουμε συνολικά γιατί δεν μας αρέσει η κεντρική του ιδέα και ο πυρήνας του ως μουσικού ρεύματος.

Για το punk έχω άλλη γνώμη. Και βέβαια υπάρχει καλό Υπάρχουν παραδείγματα. Όμως πέρα από τα γούστα είναι ένα μουσικό ρεύμα που έχει τάσεις οι οποίες συνδέονται σε αρκετά σημεία με τον Ρομαντισμό (το punk είναι και νοοτροπία πέρα από μουσική). Συνεπώς, το λαμβάνουμε υπόψη.

Η διαφωνία ανθρώπινη είναι. Δεν τρέχει και τίποτα αν διαφωνούμε σε τέτοια θέματα.

Σταμάτης είπε...

Την ύπαρξή σου την έχεις ακυρώσει ήδη με τα πεπραγμένα σου. Το ότι αντιφάσκεις με όσα έγραψες σε προηγούμενα σχόλια είναι το λιγότερο.

Αναμενόμενο και να διαφωνείς με τα υπόλοιπα που παραθέτεις. Ούτε ρομαντικός ούτε ομοϊδεάτης είσαι. Συνεπώς, πού το πρόβλημα; Ο καθένας με τις επιλογές του.

Ανώνυμος είπε...

Σαν τον Ιβάν τον τρομερό
και σαν τον Μέγα Αλέξανδρο
Σαν Τζένγκις Χαν, σαν Ναπολέων
σε κυνηγώ και σε πολιορκώ.

Παραδώσου λοιπόν,
άνευ όρων Καλ@#τζη,
μην προβάλλεις αντίσταση μπορεί να πληγωθείς.
Παραδώσου λοιπόν,
άνευ όρων Καλ@#τζη
και θα γίνω για σένα
ο πιο γλυκός κομμουνιστής.

Σαν τους κριτές του Γεδεών
και σαν τον Κλάρα
των ΕΛΑΣΙΤΏΝ,
σε κυνηγώ και σε πολιορκώ.

Παραδώσου λοιπόν,
άνευ όρων ιππέα
μην προβάλλεις αντίσταση
μπορεί να πληγωθείς.
Παραδώσου λοιπόν,
άνευ όρων ιππέα
και θα γίνω για σένα
με τραγιάσκα μαρξιστής.

Ιππέας λοιπόν! είπε...

Κάθε βράδυ μ' ονειρεύεσαι,
με στρατιωτικά στη θέση σου κάθομαι,
για ΕΥΠ και Προξενείο όλα τα κρύβω καλά,
αλλά στους εθνικιστές πουλάω ψευτιά!

Ιππέας λοιπόν, μα ομοφυλόφιλος είμαι,
κι ας λέω πως είμαι straight, στο τέλος το κρύβω και δεν μιλώ.
Με τους Αμερικάνους κάνω deal, κι ας δηλώνω Nazi thrill,
τελευταίος Έλληνας εγώ, κομμουνιστές παντού εδώ!

Στους δρόμους φωνάζω πως είμαι σκληρός,
κι ότι οι αρχαίοι Έλληνες "Ήταν όλοι gay! Σωστός;",
μα πίσω απ' το προσωπείο το ψέμα κρατώ,
και στο Προξενείο την αλήθεια κρυφά υπηρετώ!

Ιππέας λοιπόν, μα ομοφυλόφιλος είμαι,
κι ας λέω πως είμαι straight, στο τέλος το κρύβω και δεν μιλώ.
Με τους Αμερικάνους κάνω deal, κι ας δηλώνω Nazi thrill,
τελευταίος Έλληνας εγώ, κομμουνιστές παντού εδώ!

Αν δε συμφωνείς μαζί μου, είσαι κομμουνιστής,
εγώ κρατάω τη σημαία, και είμαι "σωστός πατριώτης",
μα όταν πέφτει η νύχτα, στα κρυφά αποκαλύπτομαι,
με τους πράκτορες γλεντάω, ποιος να με δει!

Ιππέας λοιπόν, μα ομοφυλόφιλος είμαι,
κι ας λέω πως είμαι straight, στο τέλος το κρύβω και δεν μιλώ.
Με τους Αμερικάνους κάνω deal, κι ας δηλώνω Nazi thrill,
τελευταίος Έλληνας εγώ, κομμουνιστές παντού εδώ!

Ανώνυμος είπε...

METAL FORCES 36 (1989)
Συνέντευξη Manowar, ρωτάει ο δημοσιογράφος ‘’how do you think Manowar’s music compares to thrash metal’’?
Απαντάει ο Joey ‘’I don’t think that it’s really far away, some aspects are very close and in others it’s miles away, but I think there are a lot of similarities because we’ve got a lot of thrash fans’’

Αφιερωμένο σε όλα τα πρασουλοειδή

Ανώνυμος είπε...

Η τρολόγρια των Αμπελοκήπων σε νέο παραλήρημα. Από το blog του μ.κ.
Ανώνυμος11/10/24 1:43 π.μ.

Φ.ΛΕ.ΦΑ.ΛΟ., Μαύρος Κρίνος και Μποβιάτσος φέρετε ακέραιη την ευθύνη για τη μετατροπή του αυτόνομου εθνικοσοσιαλισμού από περιβάλλον ελπιδοφόρων προσδοκιών σε χαβούζα συναθροίσεως αποτυχημένων μεσόκοπων χασικλήδων. Ενδέχεται οι Σταμάτης και Κώστας να απολαμβάνουν την ιδιότυπη ηγεμονία τους σε ένα πολιτικό χαμαιτυπείο καφενόβιων υποκειμένων. Έκαστος με τους υποστηρικτές της αισθητικής του υποστάσεως. Ο Μαύρος Κρίνος γιατί να προμοτάρει την έξαρση χουλιγκάνικης χυδαιότητας υπό την εκδοχή του heavy metal, του rock&roll και των κάφρων του πεζοδρομίου; Σε τι τον ωφελεί να υποσκάπτει και εν τέλει να αποκόπτει τον ομφάλιο λώρο της πολλά υποσχόμενης εκκινήσεως του ιστολογίου του, ακολουθώντας έναν εντέχνως πυροδοτούμενο παροξυσμό καφρίλας και ανωριμότητος;

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Είναι δύσκολο να απαντηθεί αν σου πρέπει η χλεύη ή ο οίκτος. Αν είσαι για γέλια ή για κλάματα.

Είπαμε, ρε μαλάκα, να ρομαντζάρουμε με την εφηβεία μας και να αναπολούμε τα περισσότερα θετικά στοιχεία της σε σχέση με το μεταμοντέρνο μας παρόν. Η αναπόληση είναι η απαρχή ενός αιτήματος -ενδεχομένως και μιας δράσης- για κάτι καλύτερο από τα χάλια που ζούμε. Δεν είπαμε να μεταφέρεις την αρρωστημένη διαδικτυακή αντιδικία του παρόντος στο παρελθόν. Ούτε να παραμείνεις με τις γνώσεις, το ψυχικό (συμπλεγματικό) φορτίο και την ανοησία της εφηβείας του μετά από τριάντα χρόνια. Άλλο η αναπόληση του Ρομαντισμού και άλλο η ψυχοδιανοητική καθυστέρηση.

Έχεις δει να γράφουμε άρθρα κατά του thrash ή του punk; Στο περιοδικό ή στο blog; Δείξε μας ένα. Έχεις διαπιστώσει ότι υιοθετούμε ακόμη τις τομές των ρευμάτων του 1989; Περνά από το φτωχό σου μυαλό ότι απορρίπτουμε παιδιά από φίλους ή μέλη της λέσχης, επειδή μπορεί να ακούνε Oi/punk ή thrash; Ο Σταμάτης δεν ήταν αυτός που είχε ξεκαθαρίσει στη συνέντευξη που παραχώρησε στον Παναγιώτη ότι η War Flag αποτέλεσε την έμπνευση για την ίδρυση της λέσχης όσον αφορά το ρομαντικό της υπόβαθρο και όχι όσον αφορά τα "πραγματολογικά" γνωρίσματά της κατά τα 90's; Ακόμη περισσότερο, βλέπεις εσύ ότι ο ίδιος ο Χάρης γράφει ακόμη μουσικές αναλύσεις βάσει των δεδομένων της πρώιμης παγκοσμιοποίησης και των τελών της δεκαετίας του '80; Έχεις δει να κάνει κάτι τέτοιο στην εικοσαετή διαδικτυακή αρθρογραφία του;

Ναι, παραμένει στον πυρήνα της αισθητικής μας το επικό στοιχείο. Όμως, ενσωματώνουμε κάθε άλλη ρομαντική προέκταση. Ακόμη και ο ίδιος ο Χάρης το έκανε σε τεύχη του Metal Hammer στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του '90.

Σε τελική ανάλυση, πού ζεις ρε μεγάλε; Πόσο μαλάκας είσαι αν πιστεύεις ότι θα μας "την πεις" με τέτοια σχόλια; Κατάντια αδιόρθωτη...

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Έκανες την ημερήσια διαφήμιση της μαλακίας που σε δέρνει "βετεράνε"; Πάρε δρόμο τώρα.

Ανώνυμος είπε...

Χθες αργά, τι κακιά στιγμή κι αυτή;
Ξαφνικά, πώς ξεφύτρωσε εκεί;
Ο αστυφύλαξ, συναγωνιστής,
τον είδε πίσω απ΄ το θαμνάκι.

Καταρχάς, είναι Έλλην ναζιστής.
Κλασικός και πολύ παγανιστής.
Μα εγώ γουστάρω
τον ρομαντισμό,
τη φλεφαλο, το μαύρο κρίιινοοοο.

Μη μη μη μη με προδώσεις
μη με μαρτυρήσεις μη,
Μη μη μη γιατί ο Τέλης
αχ καραδοκεί,
στο indy να το πει.

Αν το πεις, ξέρεις πως θα πληγωθεί
μην το δεις απιστία σοβαρή.
Φταίω δεν λέω, στο 'πα και πριν
που έγινα νεοφασίστααας.

Μη μη μη μη με προδώσεις
μη με μαρτυρήσεις μη,
Μη μη μη γιατί ο Τέλης
αχ καραδοκεί,
στο indy να το πει.

Καταρχάς, ξέρεις πως τον αγαπώ
μη ρωτάς, πώς το έκανα αυτό.
Φταίει ο Σταύρος, ο Στέφανος και
απ' όλους πρώτα ο Μποβιάαατσος.

Μη μη μη μη με προδώσεις
μη με μαρτυρήσεις μη,
Μη μη μη γιατί ο Τέλης
αχ καραδοκεί,
στο indy να το πει.

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

XAXAXAXAXA...Εντάξει παίδες όλα καλά αλλά το τελευταίο έχει περάσει σε άλλο επίπεδο. Πάει για Eurovision!!

Ανώνυμος είπε...

--Φ.ΛΕ.ΦΑ.ΛΟ., Μαύρος Κρίνος και Μποβιάτσος φέρετε ακέραιη την ευθύνη για τη μετατροπή του αυτόνομου εθνικοσοσιαλισμού από περιβάλλον ελπιδοφόρων προσδοκιών σε χαβούζα συναθροίσεως αποτυχημένων μεσόκοπων χασικλήδων. Ενδέχεται οι Σταμάτης και Κώστας να απολαμβάνουν την ιδιότυπη ηγεμονία τους σε ένα πολιτικό χαμαιτυπείο καφενόβιων υποκειμένων. Έκαστος με τους υποστηρικτές της αισθητικής του υποστάσεως. Ο Μαύρος Κρίνος γιατί να προμοτάρει την έξαρση χουλιγκάνικης χυδαιότητας υπό την εκδοχή του heavy metal, του rock&roll και των κάφρων του πεζοδρομίου; Σε τι τον ωφελεί να υποσκάπτει και εν τέλει να αποκόπτει τον ομφάλιο λώρο της πολλά υποσχόμενης εκκινήσεως του ιστολογίου του, ακολουθώντας έναν εντέχνως πυροδοτούμενο παροξυσμό καφρίλας και ανωριμότητος;--

κοπριτης εδω...Ο Τελης μας πανικοβλημενος απο τα Λεμουρια βελη που σπανε καρπουζι σε 14 κομματια και 88 κουκουτσια (14/88 δηλαδη για τους χιτλερομυημενους) προσπαθει να μας πει απο το ιππο-μπλογκ του οτι οποιος δεν ακουει τον Δημητρη Μητροπουλο του δεν ειναι ελληνας αλλα γραικυλος! που να ξερε ο κακομοιρης που βριζει την μεταλ μουσικη μας στα σχολια του Μαυρου Θρηνου, οτι τα συγκροτηματα που ακουμε εδω στη Λεμουρια αφηνουν αδιαβαστο μεχρι και τον Μουσολινι...:

Lamento eroico

Langue in me l'eco infranto
al truce sguardo dell'angelo cieco
rovina in me l'antica rima
nel cuor del cigno ferito è morente...
Cosmi di eternità tradita
di verità svanite che ora versano
lacrime d'addio in un vuoto nero...
sincero è fiero al mio destino andrò...
Urla il tuono!
al mio lamento eroico
sorte... consuma la realtà!
Spiriti di mondi arcani
chiedo la vita al di là della morte
per allinear le stelle amiche
è diventar guardiano celeste
Custode di eternità guarita
di verità trovate per tutti i figli di madre terra...
sempre a lei ho dato la vita... la morte...
si continuerò!
Urla il tuono!
al mio lamento eroico
sorte... consuma la realtà!
Urla il tuono!
al mio lamento eroico
sorte... consuma la realtà!

ΒΛΕΠΕ:

https://www.youtube.com/watch?v=LfjN351YzQM

Υ.Γ. Τελη εχεις να μαθεις πολλα ακομα μεχρι να αποκτησεις ολοκληρωμενη Αρια αισθητικη...συνεχιζε να με διαβαζεις εδω στη ΦΛΕΦΑΛΟ για να μαθαινεις...

-Λεμουριος τρολιστας

Ανώνυμος είπε...

Τι βρίζεις συνέχεια ρε ΑΜΕΑ

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Έχεις δίκιο. Στους βλαμμένους όπως εσύ δεν προσφέρει και πολλά η χλεύη. Χρειάζονται βούρδουλα.

Ρεμπούτζουλος είπε...

Αν σταματήστε να διαβάζετε το ιστολόγιο δεν θα γλιτώσετε την αυτοκτονία. Φήμες θέλουν τον Λεμούριο να έχει συνδέσει το ιστολόγιο με το ρολόι του. Σε κάθε χτύπο τον ενημερώνει για τις αναρτήσεις και τα σχόλια. Απορίας άξιο αν κοιμάται κάποιες ώρες ή αν ζει και αναπνέει για να σχολιάσει στον ιστότοπο που έδωσε νόημα στη ζωή του.

Ανώνυμος είπε...

Τον συνάντησα στην πλαζ
και φορούσε τιρκουάζ
και φορούσε τιρκουάαααζ
των Ες Ες μαντήλι.

Η αλμύρα του νοτιά
και τεκνά χιτλερικά
και τεκνά χιτλερικάααα
του φιλούν τα χείλη.

Σε περιμένω τ' άλλο καλοκαίρι
να μου μιλήσεις
για του Δαυίδ το αστέρι.
Σε περιμένω πάνω στ ' ανηφόρι,
φασιστοφάγε μελαχρινό αγόρι
μελαχρινό αγόρι
μελαχρινό αγόριιιι.

Οι παλιοί οι τροτσκιστές
κοσεράτοι εθνικιστές,
χρυσαυγήτες και Νου Δου,
όλοι στην alt right.

Χατζή go go και Ζαφού
Κασιδιάρη στη μπουζού
κάνατε τον φασισμό
φάση one stand night.

Σε περιμένω τ' άλλο καλοκαίρι
να μου μιλήσεις
για του Δαυίδ το αστέρι.
Κυπίτη Αεκτζή εγώ σου δίνω
να μου χαρίσεις
το μέταλλο ραββίνο
το μέταλλο ραββίνο
το μέταλλο ραββίνοοο.

Ανώνυμος είπε...

Τον συνάντησα στην πλαζ
και φορούσε τιρκουάζ
και φορούσε τιρκουάαααζ
των Ες Ες μαντήλι.

Η αλμύρα του νοτιά
και τεκνά χιτλερικά
και τεκνά χιτλερικάααα
του φιλούν τα χείλη.

Σε περιμένω τ' άλλο καλοκαίρι
να μου μιλήσεις
για του Δαυίδ το αστέρι.
Σε περιμένω πάνω στ ' ανηφόρι,
φασιστοφάγε μελαχρινό αγόρι
μελαχρινό αγόρι
μελαχρινό αγόριιιι.

Οι παλιοί οι τροτσκιστές
κοσεράτοι εθνικιστές,
χρυσαυγήτες και Νου Δου,
όλοι στην alt right.

Χατζή go go και Ζαφού
Κασιδιάρη στη μπουζού
κάνατε τον φασισμό
φάση one stand night.

Σε περιμένω τ' άλλο καλοκαίρι
να μου μιλήσεις
για του Δαυίδ το αστέρι.
Κυπίτη Αεκτζή εγώ σου δίνω
να μου χαρίσεις
το μέταλλο ραββίνο
το μέταλλο ραββίνο
το μέταλλο ραββίνοοο.

Ρομαντικός είπε...

Θέλω να αυτοκτονήσω

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Επειδή νίκησε ο Ανδρουλάκης;

Ανώνυμος είπε...

--Αν σταματήστε να διαβάζετε το ιστολόγιο δεν θα γλιτώσετε την αυτοκτονία. Φήμες θέλουν τον Λεμούριο να έχει συνδέσει το ιστολόγιο με το ρολόι του. Σε κάθε χτύπο τον ενημερώνει για τις αναρτήσεις και τα σχόλια. Απορίας άξιο αν κοιμάται κάποιες ώρες ή αν ζει και αναπνέει για να σχολιάσει στον ιστότοπο που έδωσε νόημα στη ζωή του--

κοπριτης εδω...μα αφου εχω πει τοσες φορες εδω περα οτι με Μαμουτο κοιμαμαι με Μαμουτο ξυπναω...παλι τα ιδια θα λεμε; που αλλου θα βρισκομουνα δηλαδη; φημες λενε οτι επειδη ο Τελης πιαστηκε αδιαβαστος στα μουσικα απο εμενα, ζητα να μαθει περισσοτερα για την ιταλικη μπαντα που ανεφερα. ας του αφιερωσουμε λοιπον και αλλο ενα τραγουδι της για να μαθαινει την Αρια κουλτουρα τωρα στα γεραματα, γιατι πολυ μας ζαλισε τελευταια με τα γυφτοανατολιτικα Ζεν και τους μογγολους Σαμανους που του μαθανε να περνα με το τοξο του και με κλειστα ματια δικεφαλο βελος μεσα απο τριπλη κουμποτρυπα φαιοχιτωνος:

Symphony Of Enchanted Lands

[Part I: Tharos Last Flight]

"Oh, cruel, destiny... The tears soon covered the warrior's face and Tharos,
the beloved dragon, spread his wings for the last time, happy to have found
the freedom at least in death... Fly... fly high, mighty Tharos... Your name
will always be remembered by the people of the enchanted lands... and your
memory will march with us forever against the hordes of the black lord for
the salvation of the enchanted lands.
Goodbye, brother... goodbye...!!"

[Part II: The Hymn of the Warrior]

God of dawn, father of thunder
Lord of the wind now blowing on me
Thank you for all, for your holy sign
For mountains and hills, the forest, the sea
for all those dead and for my princess
they'll shed their blood cause finally
the emerald sword is now mine

[Part III: Rex Tremende]

For what you did to them
you will burn in my hate

Son of hell betrayer of light
king of the dark your name is carved on my steel
for your will the innocent die every day
but my sword will soon come for you all
and your kingdom will fall
and you'll be dust again forever

Rex tremende semper inimice
ad gloriam perpetuam brave all we'll march
to give you the eternal agony

Love magic word fill all my dreams eternally use me
Love guide me to ecstasy to victory to infinity
to rhymes of winds to the voice of the dead
to innocence of my memory

Rape of earth I want your head
sadist pig I can't forgive what you did
all the blood you're sucking out of my land
But my sword will soon come for you all
and your kingdom will fall
and you'll be dust again forever

Rex tremende semper inimice
ad gloriam perpetuam brave all we'll march
to give you the eternal agony

[Part IV: The Immortal Fire]

"Go, mighty warrior... The kings of enchanted lands are awaiting your
victory! Ride on the wings of wisdom, ride beyond the middle valleys to
defeat the master of chaos in the name of cosmic justice. Peace and love
forever!"

AKOYΣΤΕ ΤΟ ΕΔΩ:

https://www.youtube.com/watch?v=lrNnMNrKqQc

Υ.Γ. ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΘΕΣΟΥΝ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΝΑΣ ΓΥΦΤΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΑΟ ΜΕ ΘΕΜΕΛΙΑ ΑΠΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙΑ! ΕΔΩ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΛΗ, ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ ΜΑΜΟΥΤΕ...ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΘΑ...

-Λεμουριος τρολιστας

Αχιλλέας είπε...

Όχι θιασώτη της θεωρίας του Κόλιν Γουίλσον, μην το κάνεις! Κρατήσου στην ζωή! Ξέρουμε ότι τα εστιατόρια προσπάθησαν να διαδώσουν την θεωρία του Γουίλσον στην Ελλάδα - ότι Ρομαντικός σημαίνει αυτομάτως και αυτοκτόνος - χωρίς να στεφθεί το εγχείρημα τους με επιτυχία. Όμως μην απελπίζεστε παιδιά. Πάντα θα υπάρχει μεροκάματο για κάποιον αρκετά χωμένο στην alt-right φάση. Εδώ ολόκληρος Ρίτσαρντ Σπένσερ είχε λάβει εντολές εδώ και πέντε χρόνια να στηρίζει φανερά Δημοκρατικούς επειδή ήταν «αποτελεσματικότεροι των Ρεπουμπλικανών». Μην κωλώνετε ρε. Για όλους έχει.

Ανώνυμος είπε...

Σε πόσο καιρό να αναμένουμε την επόμενη έκδοση σας; Ο Ράσκιν ήταν η ευχάριστη συντροφιά μας στις παραλίες και τώρα έρχεται σιγά σιγά ο καιρός του τζακιού..

Ανώνυμος είπε...

Εμετός τα σχόλια αλήθεια. Κάποτε κοροϊδεύατε κιόλας τον Μαύρο Κρίνο.

Ανώνυμος είπε...

Οι Έλληνες Ρομαντικοί τι θέση έχουν για τις εκλογές στο Εθνικό Σοσιαλιστικό Κίνημα; Αντιμετωπίζουν με σκεπτικισμό τις εξελίξεις στην παράταξη;

Ανώνυμος είπε...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

Μάχη Ιένας 1806

Αποκλήθηκε από τον Mehring "έφοδος στη γερμανική Βαστίλη". Η παρομοίωση είναι σαφής: ενώ στη Γαλλία το ίδιο το γαλλικό έθνος μπήκε στη νεωτερικότητα το 1789, στη Γερμανία αυτή η είσοδος έγινε όχι από το γερμανικό έθνος αλλά από ξένους, τους Γάλλους, οι οποίοι με τη νίκη αυτή και την κατοχή της Γερμανίας (1806-15) επέφεραν αρκετό εκσυγχρονισμό και ξύπνησαν τους κοιμώμενους Γερμανούς, που ως τότε είχαν συμβιβαστεί με τον κατακερματισμό που τούς είχε επιφέρει ο 30ετής Πόλεμος - ξύπνησαν τώρα από τα φουσάτα του Ναπολέοντα και με Φίχτε, Κλάιστ, Arndt άρχισαν να αναρωτιούνται "Τι είναι η γερμανική πατρίδα;" Χωρίς την ήττα της Ιένας δεν θα είχαν τόσο μεγάλη επιτυχία οι μεσαιωνικοί θρύλοι των Αδελφών Γκριμ (1808) ούτε τα δημοτικά τραγούδια των Άρνιμ-Μπρεντάνο (1807). Δεν θα υπήρχαν οι εθνικιστικές φοιτητικές ενώσεις (Burschenschaften) που άλλωστε μόλις ηττήθηκε ο Ναπολέων τέθηκαν αμέσως εκτός νόμου από τους βασιλείς που δεν ήθελαν να ακούσουν για έθνος

Αλλά το γεγονός ότι η γερμανική Βαστίλη έπεσε όχι από Γερμανούς αλλά από ξένους έμελλε να έχει θλιβερές μακροχρόνιες συνέπειες. Ενώ σε έθνη όπως η Γαλλία, η Αγγλία, η Ιταλία και η Ολλανδία οι διαδικασίες της εθνικής ενοποίησης συνέπεσαν με ριζοσπαστικές πολιτικές περιόδους, οι νίκες του έθνους στα πεδία των μαχών συνέπεσαν με τις πολιτικές νίκες των κατώτερων τάξεων, στη Γερμανία όχι μόνο κανένας τέτοιος "εθνικός Ιακωβινισμός" δεν υπήρξε, αλλά η ενοποίηση επιτεύχθηκε εν μέσω συνεχιζόμενης κυριαρχίας των πιο παρασιτικών στοιχείων, των Πρώσων Γιούνκερ, κατά την εποχή του Μπίσμαρκ, χωρίς τη συμμετοχή των μαζών στην πολιτική αλλά ούτε καν συμμετοχή μετριοπαθών δημοκρατικών δυνάμεων. Από όλα τα ευρωπαϊκά Έθνη-Κράτη που ιδρύθηκαν το 19ο αιώνα, το γερμανικό είναι αυτό που ιδρύθηκε στην πιο αντιδραστική βάση, χωρίς η ενοποίησή του να συμπέσει με κάποια (έστω μικρή) νίκη των καταπιεσμένων μαζών μέσα στο έθνος.

Αποτέλεσμα, η ραγδαία αστικοποίηση των δεκαετιών 1880-90 στη Γερμανία να επέλθει χωρίς να φέρει μαζί της κάποια πολιτική αλλαγή: ο γερμανικός λαός συνέχισε να είναι τυφλά πιστός στο παράγγελμα του Πρώσου καραβανά και η γερμανική διανόηση εξακολούθησε να πιστεύει σε μύθους νιτσεϊκούς που χαλάρωναν τις άμυνές της ενάντια στην απολυταρχία. Αλλά μια χώρα που γίνεται ξαφνικά ζάπλουτη χωρίς να έχει αποβάλει τη μεσαιωνική της νοοτροπία, δεν μπορεί παρά να συμπεριφέρεται στη γεωπολιτική ως ο αρχοντοχωριάτης της Ευρώπης, να ζητάει απεγνωσμένα το ξαναμοίρασμα του κόσμου και να κοιτάει επιτακτικά προς έναν πόλεμο, στο παιχνίδι δηλαδή που ο Πρώσος καραβανάς δεν γίνεται να χάσει, αφού οι μύθοι των κρατικών φιλοσόφων λένε πως δεν έχασε ποτέ.

Κι έτσι έρχεται το 1914 η πάνδημη χαρά που θα φάμε επιτέλους κι εμείς όσα τρώνε οι Αγγλογάλλοι από τις αποικίες τους, και μετά η μια κατραπακιά μετά την άλλη, η ταπείνωση, η Δεύτερη Βαστίλη του 1918, πάλι ριγμένη από ξένους κι όχι από Γερμανούς. Κι όπως μετά την πρώτη Βαστίλη, έτσι και τώρα φουντώνει στη Γερμανία ένα μεγαλειώδες εθνικό κίνημα, που πάλι όμως λόγω της ανωριμότητας του λαού, μανιπουλάρεται όπως και το πρώτο, όχι αυτή τη φορά από τους Γιούνκερ, αλλά από τον Χίτλερ και τον φίλο του τον Κρουπ, και οι νέοι Burschenschaften έχουν την τύχη των παλιών, σφαγμένοι από Μεγάλα Μαχαίρια. Κι όταν νομοτελειακά έρχεται η τρίτη Βαστίλη, το 1945 - που πάλι ξένοι την έσπασαν κι όχι Γερμανοί -, δεν υπάρχει πια τίποτα υγιές για να ξαναγεννηθεί. Τρεις ζωές είχε αυτός ο λαός, ο Φάουστ της παγκόσμιας ιστορίας, τρεις Βαστίλες κλήθηκε να ρίξει, αλλά δεν έριξε καμιά, αντίθετα πούλησε την ψυχή του στο διάολο κι έγινε δεσμοφύλακας για χάρη του Γιούνκερ, του Κάιζερ, του Χίτλερ, ώσπου έχασε το δικαίωμα να κυβερνά τον εαυτό του, έγινε η χώρα του μια τεράστια βάση του θείου Σαμ γεμάτη γκασταρμπάιτερ, κι έτσι μένει ως σήμερα.

Σ' εκείνους τους έντιμους νέους, τους Wandervogel του 1918-33, τους Burschenschaften του 1806-15, σ' εκείνους αξίζει ο έπαινος και τα τραγούδια:

https://www.youtube.com/watch?v=oWjlQbE0bGM&list=PLqFybsL5jLQSF8w3-WDCmBzzx43ruhuqJ

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Τι ξέρουμε Λεμούριε. Και κίναιδος γεννιέσαι, δεν γίνεσαι.

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Υποθέτουμε πριν τα Χριστούγεννα, να μα 'μαστε καλά.

Φοιτητική Λέσχη Φανταστικής Λογοτεχνίας είπε...

Ναι, γιατί νίκησαν οι εγκάθετοι του Μητσοτάκη, ο οποίος πληρώνει τα εστιατόρια του εθνικιστικού χώρου.

Ανώνυμος είπε...

Στο Καθίδρυμα εγώ σε συνάντησα
μόνο και σκεπτικό.
Απ' το πρώτο το άρθρο ναυάγησα
σ' αισχρό κιναιδισμό.

Μεσ' στο indy τρελέ χρόνια τρύπωνες
σαν αντιναζιστής.
Μα ο εστιάτορας σε έδωσε πια
ψευδώνυμο χρησιμοποιείς.

Σ' έχω δει κάπου, κάπου σε ξέρω
τα σχόλια αυτά μου 'ναι τόσo γνωστά,
σ' ε΄χω δει κάπου, κάπου σε ξέρω
η μνήμη μου δε μ' απατά.

Σ' έχω δει κάπου, κάπου σε ξέρω
τα σχόλια αυτά μου 'ναι τόσo γνωστά
σ' έχω δει κάπου, κάπου σε ξέρω
και ας βάφεις μαύρα τα μαλλιά.
Σ' έχω δειειειειει.

Ανώνυμος είπε...

να διευκρινίζετε σε ποιανού τραγουδιού ρυθμό απαγγέλλουμε αυτά τα έπη συναγωνιστές

Ανώνυμος είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=Fy2CDmyHyMk

Ανώνυμος είπε...

https://youtu.be/3o3n2q5h4xw?si=Uld8yTGmGfGT7QeY

Ανώνυμος είπε...

--Τι ξέρουμε Λεμούριε. Και κίναιδος γεννιέσαι, δεν γίνεσαι--

καλα μην παιρνεις και ορκο για αυτο...:

Ομοφυλόφιλος που πήγε με 150 άντρες κατάλαβε τελικά ότι είναι στρέιτ

https://piraeuspress.gr/hellas/lifestyle/547051/omofylofilos-pou-pige-me-150-antres-katalave-telika-oti-ine-streit/

Υ.Γ.-- κοπριτης εδω--...ειπαμε;;;

-Λεμουριος τρολιστας

Αχιλλέας είπε...

Παιδιά βλέπω ότι έχει την τιμητική του ο Πασχάλης, αλλά θέλω να βάλω στο παιχνίδι και τον Willie Nelson καθώς έχει γράψει τραγούδι με παρόμοιο περιεχόμενο με αυτό που βλέπω στις διασκευές των συναγωνιστών.

Πέρα του ότι πάντα γούσταρα να ακούω Nelson - τα “On the Road Again” όπως και το cover του “Ghost Riders” σημαίνουν ιδιαίτερα πράγματα για εμένα - δεν έχει δοθεί αρκετή προσοχή στο τραγούδι του Nelson με τίτλο, “Ain't Going Down on Brokeback Mountain”. Την συγκεκριμένη ταινία την θυμόμαστε όλοι. Μία «γροθιά» στο στομάχι του καθωσπρεπισμού με δύο κεντρικούς χαρακτήρες, καουμπόηδες, οι οποίοι ήταν ομοφυλόφιλοι αλλά έπρεπε να ζουν ως ετεροφυλόφιλοι. Αυτή η ταινία «κόλαφος», έχω μάθει από άτομα που μένουν στην Αμερική, αποτελεί κομμάτι υποχρεωτικής εκπαίδευσης σε κάποιες εταιρείες. Το λεγόμενο “sensitivity training”. Ο γνωστός μου μου είπε μάλιστα ότι η κοπέλα του επειδή ένιωθε άβολα να δει την ταινία μόνη της (!!) του ζήτησε να της κάνει παρέα μπας και πάνε τα φαρμάκια κάτω πιο εύκολα…

Και εδώ έρχεται και κολλάει η τραγουδάρα του Nelson, όπου μας λέει ξεκάθαρα ότι «Δεν κατεβαίνει στο βουνό του Μπρόουκμπακ» επειδή “that shit ain’t right”, ελληνιστί «δεν είναι σωστές αυτές οι μαλακίες».

Κάθε φορά που ακούω αυτό το τραγούδι γελάω και κάθε φορά σκέφτομαι την εποχή μας. Την εποχή που μισεί το φυσιολογικό. Την εποχή που σιχαίνεται την δημιουργία αλλά αγαπά την καταστροφή και την παρακμή.

Οι στίχοι:
Well, I've been up the Chisholm Trail
Been through Death Valley, hot as hell
I rode across the dusty plains
There's cowboy runnin' through my veins
But, I ain't goin' down on Brokeback Mountain
No, I ain't goin' down on Brokeback Mountain
That shit ain't right (that shit ain't right)
That shit ain't right (that shit ain't right)

Well, I've watched the herd from dusk 'til dawn
But I did it with my britches on
You can have a chew, you can bum a smoke
But, don't go reachin' for my rope
I ain't goin' down on Brokeback Mountain
No, I ain't goin' down on Brokeback Mountain
That shit ain't right (that shit ain't right)
That shit ain't right (that shit ain't right)

What you do is your business, Hoss (yeah, like it, ooh)
You can buy me a beer and then buck off! (Off)
But, I ain't goin' down on Brokeback Mountain
No, I ain't goin' down on Brokeback Mountain
That shit ain't right (that shit ain't right)
That shit ain't right (that shit ain't right)
That shit ain't right (that shit ain't right)
That shit ain't right (that shit ain't right)
That shit ain't right (that shit ain't right)
That shit ain't right (that shit ain't right)

That shit ain't right
(Ooh, what the hell?)
(Oh, that's my saddle horn, thank goodness!)

Το τραγούδι: https://www.youtube.com/watch?v=pG9hCSUckCg

Ανώνυμος είπε...

Η ΦΟΣ του ΛΑΟΣ ως άλλη Burschenschaften θα αναγεννήσει το έθνος.

Ανώνυμος είπε...

Δικαίωση του αγώνα των εστιατορίων της ακροδεξιάς.
Άρχισε η διαδικασία ένταξης της Αλβανίας στην ΕΕ.

Ανώνυμος είπε...

Προσπαθείς να μας πεις ότι έχεις και εσύ ελπίδες να γίνεις άντρας;